Första körlektionen

2010-02-11 - 19:02:17 | Direktlänk - Dagligt

Idag hade jag min första körlektion, var sjukt nervös innan men vem är inte det? Hur som helst så gick själva körningen bra men läraren var dessvärre inte så bra. Det som gjorde honom dålig var att han inte informerade vad och hur jag skulle göra saker, vilket gjorde allt väldigt luddigt och svårt att förstå. Ibland kunde jag även uppfatta honom som arg/sur när man inte lyckades med en övning till hundra procent, och så ska det ju inte vara. Jag är ju trots allt där för att lära mig annars hade jag ju aldrig gått dit. Men men till nästa gång ska jag välja den andra, han verkar mycket mer trevlig och pedagogisk, så hoppas på det bättre då!

Nu ska jag sätta mig och redigera lite bilder från Sturegallerian så jag har något att visa för Louise imorgon på vårt alltid så mysiga fredags möte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback