Rammstein

2010-02-21 - 19:07:26 | Direktlänk - Dagligt

Rammstein var galet bra igår och jag är verkligen skit glad att jag fick se deras sista show. Dem är kände för sina eldsprutande och effektfyllda liveshower och gårdagen var verkligen inget undantag, alla som inte var där missade verkligen något, kan jag lova! En annan sak som var väldigt kul var att få träffa Fredrik som även han var där för att se dem. Vi har ju trots allt inte setts sedan han var här i Stockholm förra förra sommaren. Så sammanfattningsvis kan man alltså säga att min kväll inte kunde bli annat är grym!



Kommentarer
Postat av: Sussie

plåta du inte? ;)

2010-02-21 @ 21:34:48
Postat av: Sandra

Jodå! Fast bilderna finns på Jimmys mobil så har inte hunnit lägga in dem på datorn bara ;)

2010-02-22 @ 15:45:29
URL: http://sandrafk.blogg.se/
Postat av: Sussie

Svar

ohyes, gjorde en i turkost också. och ett spöke från pacman, och ett peace-märke o lite cupcakes och en tv-testbild höhö, ska göra halsband av dom tror jag ^^

2010-03-04 @ 23:49:47
URL: http://susspix.blogg.se/
Postat av: Ehli

Sv: Hejsan hoppsan där!



Oo, jaa du.. Jag kommer ihåg när jag klickade mig runt överallt på internet för att hitta den där jäkla footern som sitter så vackert på designen nu, haha :P



Nu är det så att jag inte har kodat på.. Ja, ungefär ett helt år. Det var förra sommaren som jag fick till den här designen. Det betyder att jag inte riktigt kommer ihåg hur den ser ut, koden alltså xD Jag provade många olika koder (typ hundra stycken, haha), som inte funkade. Så om jag ger dig min kod, är det inte säkert att den funkar. Finns kanske 20 % chans :/



Fin blogg du har! hehe :)

2010-03-08 @ 17:42:22
URL: http://ehlis.blogg.se/
Postat av: e h l i [ e h l i s . b l o g g . s e ]

Sv: Åh! Vad roligt att du fick till det! Haha, jag vet inte om du blev lika glad som jag, eller ännu gladare, men jag vet i alla fall hur det känns. UNDERBART, haha xd - på tal om att överdriva haha xd

2010-03-09 @ 17:20:33
URL: http://ehlis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback