Andra januari

2010-01-02 - 18:07:48 | Direktlänk - Dagligt

Kom precis innanför dörren, har spenderat lite tid på stan. Hittade ett par jätte snygga vinterstövlar på rean och ett par enkla vita knästrumpor. Resten av kvällen kommer jag nog att spenderar framför tvn, då jag känner att jag inte har lust med så mycket annat. Imorgon är planen att gå ut och fota lite fina vinterbilder om vädret tillåter. Så ni kan ju kicka in imorgon för att se om det blev några eller inte, vi kan ju alltid hoppas :)


Kommentarer
Postat av: Linn

vad fint gumman!

2010-01-03 @ 12:36:54
Postat av: MICHAELA D

Svar: Tusen tack! Vad glad jag blir :D

2010-01-03 @ 14:20:28
URL: http://michaelaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback