Avatar

2010-01-06 - 17:44:23 | Direktlänk - Dagligt

Nu har även jag varit och sett Avatar!
Hade inte förväntat mig att filmen skulle vara så bra som den var, men det var den verkligen. Så ett tips till alla er som fortfarande funderar över att se den, sluta funderar och gå och se den.

Morgondagen kommer att spenderas på IKEA med Sarah, för att sedan åka hem till Hallonbergen och fira minijulafton med Jimmys pappas familj. Känns en aning konstigt att ha minijulafton såhär sent efter jul, men jul är ju alltid mysigt så varför inte liksom.

Kommentarer
Postat av: MICHAELA D

Svar: Hej och tack! :)

Jag tycker det objektivet är jättebra, för att inte vara ett macro tycker jag att ma kommer väldigt nära. Närgränsen är 33cm, jag kan dock uppleva att autofokusen är lite seg.. Men eftersom ingen annan reagerat på detta börjar jag tro att det är mitt objektiv det är fel på men ville ändå nämna det. :)

2010-01-07 @ 12:07:33
URL: http://michaelaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback