NK dag 2

2010-01-19 - 15:06:12 | Direktlänk - Dagligt

Idag var det andra dagen på praktiken och därmed andra dagen på NK här i Stockholm. Och allt jag kan säga är att jag verkligen inte gillar NK, alla är jätte otrevliga och alla tror framför allt att dem är något. Som tur är så har jag inte min praktik på NK utan hos Turistkonsulterna, jag har även sommarjobbat hos dem två somrar i rad nu, jätte snälla verkligen. Men då undrar ni säkert vad jag gör på NK. Jo det är nämligen så att Turistkonsulterna håller på att göra sin andra bok i serien Savor Stockholm och jag har då fått i uppdrag att fota i Stockholms största gallerior, denna vecka fotar jag alltså på NK. Om ni är nyfikna på boken kan ni klicka er in på länkarna här under.


Om boken

Första boken


Kommentarer
Postat av: Sanna

Oj, va kul! Blir det några bra bilder då? =)

2010-01-20 @ 12:48:36
Postat av: Linn

skriv skriv skriv!!!

2010-01-28 @ 17:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback