Tjugonionde januari

2010-01-29 - 19:36:45 | Direktlänk - Dagligt

Största delen av dagen har spenderats hemma hos Louise (min handledare på praktiken) vi fikade, pratade en massa skit och planerade inför fotograferingar av Savor Stockholm som jag ska fota nu i helgen. Efter mysiga timmar hos Louise mötte jag upp Jimmy och vi åkte och bokade vår sommarresa, nämligen en vecka på Cypern och Fig Tree Bay. Vi åker den 18:e juni och är borta en vecka, ska verkligen bli jätte skönt, kan knappt vänta. Resten av kvällen kommer att spenderas hemma framför tvn med Jimmy, rätt skönt att bara vara hemma eftersom jag varit sjuk större delen av veckan. Imorgon däremot ska vi åka hem till Johanna och Robin för de ska ha inflyttningsfest, vilket jag tror kommer att bli riktigt kul.


Kommentarer
Postat av: sanna

Hur gammal är din handledare?:)

Mysigt, fan vilken lust att åka utomlands som dök upp hos mig när jag läste vart på cypern ni ska åka.. Fig tree bay, det låter så exotiskt:) haha! =)

2010-01-30 @ 18:25:09
Postat av: Sanne

Öyyö!! :D Får jag följa med till Cypern? ^_^

Eller så kan jag vara snäll och unna er en EGEN semester... MEN vad gör DU/ni den 7:e Augusti? Det är nämligen så att Sonisphere äger rum i Sthlm då... :) Sanne har en biljett ;D

2010-02-07 @ 19:35:22
URL: http://sannegabrielle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback