Update

2010-01-10 - 20:15:32 | Direktlänk - Dagligt

Ledsen för den dåliga uppdateringen men det har varit så mycket de senaste dagarna så jag har helt enkelt inte haft någon tid till att blogga. Som jag tidigare skrev skulle jag och Jimmy ha minijulafton med hans pappas familj, mycket riktig en minijulafton blev det, vilket var mysigt. Fick en jätte fin julklapp, nämligen en fjärrutlösare till kameran, precis det som jag ville ha. Samma dag var jag även med Sarah på IKEA vilket var jätte kul och mysigt, så tack så jätte mycket för en bra dag gullet!

 

Idag har jag och Jimmy suttit och kollat på lite resor inför sommaren, vi funderar på att åka någonstans i början av juni. Än så länge har vi inte bestämt vart men efter att Lotta pratat så gott om Grekland och Zakynthos finns det en del fundering på att åka dit, men som sagt det återstår att se :)


Kommentarer
Postat av: Sannis

En fjärrutlösare? så du slipper trycka på knappen! GÖTT! =)



Vill med utomlands, fast thailand låter bättre just nu! =) love the sun <3

2010-01-12 @ 18:54:19
Postat av: MICHAELA D

Svar: Ja, den har inte perfekt skärpa vid 2,8. Men vid 4 är den extremt bra! Vet faktiskt inte vilket objektiv av dom två jag skulle välja, båda är väldigt bra :P

2010-01-12 @ 22:06:58
URL: http://michaelaa.webblogg.se/
Postat av: Linn

lite dålig uppdatering här bloggmästaren tycker jag ;)

2010-01-19 @ 10:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback